ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه مشهد تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد
سرخط خبرها

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مظلومیت اهل بیت در همه زمان‌ها جاری است 

  • کد خبر: ۱۴۵۹۴۰
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مظلومیت اهل بیت در همه زمان‌ها جاری است 
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: چشم‌بستن روی تمام حوائجی که در بازه‌های مختلف زندگی از ائمه اطهار گرفته‌ایم، به دور از اخلاق ورزشکاری و جوانمردی است. 

سید ابراهیم علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به حاشیه‌های به‌وجودآمده در زمینه هتاکی یک عضو سابق تیم ملی والیبال به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) اظهار کرد: هتاکی بی‌سابقه بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران به ساحت مقدس بزرگ بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، قلب بیشتر دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت را به درد آورد. متأسفانه ناآگاهی برخی جوانان از مسائل دینی در کنار حملات بی‌سابقه فرهنگی دشمن، باعث شده است کار به جایی برسد که شاهد چنین اتفاقاتی در جامعه باشیم. متأسفانه این خائنان بدون درنظرگرفتن هیچ چیزی، به‌راحتی نمک می‌خوردند و نمکدان را می‌شکنند. ناجوانمردی از صفات بارز این‌گونه افراد است.
وی ادامه داد: به‌هرحال من روی موضوع مظلومیت ائمه اطهار و رنج نامردی‌هایی که بر ایشان روا شده است، همیشه گریسته‌ام و این‌بار هم کافی است یک بار دیگر نگاهی بیندازید به مسیری که این ورزشکاران برای قهرمان‌شدن رفته‌اند و حاجاتی که از دامان مادرمان حضرت زهرا(س) گرفته‌اند. مطمئنم چشمان شما هم از این مظلومیت خیس خواهد شد. 
نماینده مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بیشتر ورزشکاران عزیزمان پیش از حضور در میادین ورزشی با توسل به ائمه اطهار و با مددگرفتن از ایشان راهی مسابقات می‌شوند. اما گاهی از دل همین جامعه افرادی ظهور می‌کنند که بدون درنظرگرفتن هیچ چیزی و بر اساس جوزدگی‌های رایج، حرکتی انجام می‌دهند که همه گذشته‌شان را زیر سؤال می‌برد. 
وی همچنین افزود: گاهی لازم است در خلوت خودمان کلاهمان را قاضی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: چشم‌بستن روی تمام حوائجی که در بازه‌های مختلف زندگی از ائمه اطهار گرفته‌ایم، به دور از اخلاق ورزشکاری و جوانمردی است. چطور می‌شود هرموقع و در هرجایی از زندگی‌مان گیر می‌کنیم، چشممان را می‌بندیم و به‌دنبال رفع گرفتاری‌هایمان از در خانه اهل بیت(ع) هستیم، اما در شرایطی که اوضاع به کاممان پیش می‌رود، چشممان را روی همه‌چیز می‌بندیم. بدون تعارف، این خودش بزرگ‌ترین مصداق مظلومیت اهل بیت(ع) است و در این مورد همه‌ ما کوتاهی کرده‌ایم. 
علیزاده که خودش شال سیدی به گردن دارد، درباره بی‌ادبی صورت‌گرفته به بزرگ مادر عالم هستی، گفت: حضرت فاطمه(س) اسوه تمام‌عیار مکارم و قله رفیع فضائل است. مطمئن باشید توهین به ائمه اطهار و چهارده معصوم خط قرمز همه مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و امیدوارم به دور از هرگونه چشم‌پوشی و مماشات، برخورد قاطع و لازم دراین‌طمینه صورت بگیرد. 
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به شرایط خاص کشور و گاهی موج هتاکی‌های راه‌افتاده در ایام اخیر، گفت: متأسفانه در شرایط خاص کنونی کشور که محوریت جامعه روی مسئله بانوان است، عده‌ای از روی جهل و ناخواسته اقداماتی می‌کنند که هرگز مورد قبول آحاد مردم نیست و باعث نارضایتی عموم مردم می‌شود. در مسئله اخیرنیز شک نداشته باشید این بازیکن سابق والیبال، کاری نابخشودنی را انجام داده است.  
وی در ادامه افزود: کسی که تا دیروز در زمین مسابقه از حضرت زهرا(س) تمسک می‌جوییده و نام مبارک ایشان را بر زبان جاری می‌ساخته است، حالا خودش را جزو افرادی می‌داند که به هر شکلی حاضرند به نظام اسلامی انتقاد کنند. این افراد آن‌قدر پست شده‌اند که برای نشان‌دادن اعتراضاتشان به نظام اسلامی حاضرند روی موضوعات دینی مردم نیز پا بگذارند.  
سید ابراهیم علیزاده در پایان گفت: به‌عنوان یکی از اولاد حضرت زهرا(س) و مجاوران بارگاه منور و نورانی حضرت رضا(ع)، بابت انتشار این محتوای منزجرکننده متأسفم و از خداوند برای این جوان طلب آمرزش می‌کنم و امیدوارم به مدد کرامت مادرمان حضرت زهرا(س)، خداوند توفیق توبه را به او عطا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->